چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

کاربرد برزنت کانتینری

پارچه کانتینری مناسب چادر کانتینری: علاوه بر حمل بار جاده ای از پارچه کانتینری می توان در کشتیرانی، حمل و نقل ریلی و حمل بار با قطار و به عنوان روکش بار در صنایع مختلف مانند کشاورزی و دامپروری استفاده کرد. بنابراین کاربرد پارچه های ترانزیتی تنها محدود به حمل بار در جاده ها نیست. در واقع از پارچه های برزنتی می توان در بسیاری از صنایع استفاده کرد.

بخش فروش: 09120634885


مشمع کانتینری ارزان قیمت

مزیت های سایبان پارچه ای ویلا و منزل مسکونی

مزیت های سایبان پارچه ای حیاط چیست؟ سقف و پوشش پارچه ای حیاط دارای مزیت های مختلفی می باشد. در برخی شرایط آب و هوایی به عنوان یک نیاز ضروری در نظر گرفته می شود. در ادامه ویژگی های سایبان پارچه ای حیاط را ذکر می کنیم:

  • جلوگیری از نفوذ باد، برف، باران و تابش مستقیم خورشید
  • مقابله با تشعشات مضر نور آفتاب
  • زیبایی فضای حیاط منزل مسکونی
  • صرفه جویی در مصرف انرژی

بخش فروش: 09120634885

سایبان پارچه ای حیاط

قیمت پارچه پلی استر ضد آب

قیمت چادر برزنت ضد آب پلی استر: پارچه های پلی استر در برابر رطوبت و تابش خورشید مقاوم هستند. قیمت ۱ مترمربع از چادر برزنتی در حال حاضر ۳۰۰۰۰ تومان است. با توجه به نوسان قیمت ها قبل از خرید آنلاین حتما با کارشناس فروش اترس چادر تماس بگیرید. کیفیت برزنت و پارچه های پلی استر تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت آن دارد. ضخامت و متراژ نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت پارچه هستند. چادر برزنت ضد آب معمولا به صورت کانتینری یا پلی استر تولید می‌شود. فروش برزنت طاقه ای و رولی از طریق پیج انجام می‌شود.

بخش فروش: 09120634883

برزنت شمعی چیست؟

فروش مشمع کانتینری

مشمع کانتینری چیست؟ پارچه های برزنتی مورد استفاده در ساخت مشمع های کانتینری از نظر وزن و صخامت متفاوت هستند. به طور کلی پارچه های مورد استفاده در ساخت مشمع کانتینری شامل دو نوع پارچه برزنت سبک و سنگین هستند. فروش مشمع کانتینری به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است. قیمت چادر های برزنتی با توجه به ویژگی های آن متفاوت است.

بخش فروش: 09120634885

برپایی ایستگاه صلواتی با برزنت

برپایی ایستگاه صلواتی با برزنت هیئت: معمولا برپایی ایستگاه صلواتی یکی از کارهایی است که در مناسبت‌های مختلف مذهبی انجام می‌شود. برپایی این سازه ها از طریق اسپیس فریم و داربست است. برای پوشش این سازه از پارچه برزنت Tarpaulin fabric استفاده می‌شود. ممکن است از رنگ‌های مختلف مانند مشکی، سفید یا سبز برای برپایی هیئت استفاده شود. در هر صورت باید مقاومت لازم را داشته باشد. برزنت سفید یا رنگ‌های متنوع به صورت متراژهای متنوع به مشتریان عرضه می‌شوند. به علت اینکه باید برای این فضا، از برزنت با ابعاد بزرگ استفاده شود، بهتر است از تولیدکننده پارچه برزنت خریداری شود.

بخش فروش: 09120634885

برزنت هیئت