چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

قیمت صندلی طبیعت گردی

قیمت صندلی طبیعت گردی;  این صندلی تاشو  را می‌توانید با قیمت ارزان و به قیمت تولیدی از طریق سایت یا به صورت حضوری خریداری کنید. یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل طبیعت گردی صندلی تاشو است. صندلی تاشو طبیعت گردی برای کسانی که به صورت حرفه ای طبیعت گرد هستند، گزینه ی مناسبی است. به همین دلیل اگر در این کار حرفه ای نیستید، یک وسیله ضروری محسوب نمی شود.

بخش فروش: 09120634885

پوشش انواع کانتینر

 پوشش انواع کانتینر  و  روکش کانتینربرای خرید روکش کانتینر با بخش فروش در تماس باشید. کارشناسان در این بخش به شما مشاوره خواهند داد. برای پوشش کانتینر نباید از متریال سنگین استفاده کرد زیرا حمل و نقل کانیتنر را دشوار خواهد کرد. به همین دلیل ترجیح داده میشود که از پارچه های مقاوم برای این کار استفاده شود. این پارچه ها در برابر نور خورشید نیز مقاومند و موجب می‌شوند که اشعه یو وی به داخل نفوذ نکند.

بخش فروش: 09120634885



چتر روف گاردن

چتر روف گاردنهمانطور که می دانید پشت بام در معرض انواع آسیب های جوی و محیطی است. تابش مستقیم آفتاب در تابستان و برف و باران در پاییز و زمستان در این فضا وجود دارد. بنابراین می توان با استفاده از چترها از این آسیب های جوی تا حدودی دور شد. شما می توانید روی پشت بام منزل خود یک فضای سرسبز ایجاد کنید و با استفاده از گل و گیاه محیطی جذاب به وجود آورید. با استفاده از مبلمان ویلا می توانید روف گاردن را تبدیل به یک پارک کنید!

بخش فروش: 09120634885


میز سفری آلومینیومی

میز سفری آلومینیومیمیز کمپینگ معمولا از جنس فلز سبک یا چوبی است. دلیل این امر سبکی میز های چوبی و فلزی است. به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید. میز سفری آلومینیومی بسیار مقاوم و کم حجم است. شما می‌توانید قبل از خرید از طریق بخش فروشگاه با ویژگی‌های این میز آشنا شوید. برای اطلاع از قیمت انواع میز آلومینیومی تاشو و صندلی تاشو با بخش فروش در تماس باشید.

بخش فروش: 09120634885

چادر گروهی برزنتی

چادر گروهی برزنتیاکثر چادرهای مسافرتی جادار برزنتی با نام گروهی، اسکلتی، نظامی و عشایری شناخته می‌شوند. این چادرها جزو گروه چادر مسافرتی امدادی و هلال احمر هستند. همان‌طور که می دانید چادر برزنت از پارچه  برزنت تهیه می شود. برزنت از کرباس یا پلی استر ساخته شده است. این پارچه ی مقاوم یکی از بهترین و ضخیم ترین انواع پارچه موجود در بازار است. قیمت چادر برزنتی اسکلتی با توجه به قیمت روز تعیین می شود.

بخش فروش: 09120634885