چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

فروش برزنت برای سقف اسپیس فریم

برای پوشش سقف‌ها به صورت موقت می‌توان از برزنت سقفی استفاده کرد. در این روش نوع برزنت می‌تواند معمولی یا کانتینری باشد. کانتینری کیفیت بالاتری دارد. در واقع در برابر آب مقاومت بیشتری دارد. همین امر موجب می‌شود که بیشتر برای سقف ها مورد استفاده قرار بگیرد. اسپیس فریم را برای برگذاری نمایشگاه یا سالن ها با سازه موقت به کار می‌برند. به همین دلیل برای پوشش آن نیز به جای پوشش های فلزی از پوشش پارچه ای مانند چادر برزنت استفاده می‌شود. گاهی پارچه مورد نظر در رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد. برزنت متری ارزان از طریق سایت قابل سفارش است. فروش پارچه برزنت  سقفی از طریق سایت انجام می‎‌شود: 

بخش فروش: 09120634885

برزنت هیئت متری

قیمت برزنت هیئت : برزنت هیئت را می‌توان به صورت متری سفارش داد. معمولا پوشش‌های مقاومی به صورت برزنت به صورت رولی و عمده به فروش می‌رسند. اما برزنت کاربردهای متفاوتی دارد. این نوع پوشش را می‌توان در صنایع مختلف به کار برد. بنابراین حتی برای مصارف خانگی و کم نیز کاربرد دارد. مرکز فروش برزنت که با نام تولیدی برزنت فعالیت دارد، قیمت برزنت هیئت را بر اساس قیمت روز به مشتری ارائه می‌دهد. یکی از دلایل خرید این پارچه از تولیدی نیز قیمت ارزان آن است.

بخش فروش : 09120634885

خرید چادر برزنتی

برای خرید انواع پارچه می‌توانید به تولیدکننده های این پارچه در مکان های مختلف مراجعه کنید. فروش متری و رولی این پارچه موجب شده است که مشتری حق انتخاب داشته باشد. در نتیجه انواع پارچه را به روش‌های مختلف خریداری کند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ارزان تهیه کنید. زیرا تولید کننده معمولا قیمت مناسب تری نسبت به فروشگاه ها ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این پارچه کیفیت بالای آن است. به همین دلیل در بسیاری از صنایع قابل استفاده است. البته انواع آن مانند نسوز، پلی استر، کانتینری و … هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند. فروش برزنت ارزان از طریق سایت نیز انجام می‌شود. 

بخش فروش : 09120634885


نحوه خرید آنلاین پارچه برزنت از سایت

 پارچه برزنت یکی از پرفروشترین انواع پارچه های موجود در بازار است. این نوع پارچه قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. در نتیجه به همان نسب از فروش بالایی نیز برخوردار است. با خرید از طریق اینترنت شما می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.خرید برزنت از طریق سایت دارای مزایای بیشتری برای مشتری است. 

بخش فروش: 09120634885

قیمت چادر برزنت کانتینری