چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

سایبان چتری باغ

سایبان چتری باغ. سایبان های پایه وسط، پایه بغل، توریسم و چتر آفتابگیر را می‌توان به راحتی حمل کرد. به همین دلیل به این نوع محصولات، چتر مسافرتی نیز گفته می‌شود. این نوع چترها گاهی اوقات در زیر پایه دارای چرخ برای راحتی در حمل هستند. به ویژه چتر پایه بغل یکی از انواع چترهایی است که پایه ی بتنی دارد و قابل حمل است.

بخش فروش: 09120634885

قیمت سایبان چتری

قیمت چتر سایبان بزرگ

قیمت چتر سایبان بزرگاین چترها با پارچه های متنوع و یک پایه که معمولا از جنس فولاد می باشدف ساخته می شوند. قیمت چتر سایبان بزرگ بیشتر بر پایه متراژ، کیفیت… محاسبه و قیمت گذاری می شود. اصولا چترهای سایبان بزرگ از قیمت بالاتری نسبت به چترهای سایبان کوچک دارند. قیمت چتر سایبان بزرگ با توجه قیمت روز تعیین می شود.

بخش فروش: 09120634885

سایبان چتری قابل حمل

راهنمای خرید چادر برزنتی برای خرید بهتر

 راهنمای خرید چادر برزنتی  برای خرید بهتر: انواع چادر برزنتی برای پوشش وسایل و تجهیزات مختلف نیز کاربرد دارد. برزنت 3 لا 6لا، نانو، برزنت پلی استر، کانتینری و ترانزیتی هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. برای خرید چادر برزنتی ارزان باید از طریق بخش فروش به فروشگاه اترس چادر مارجعه کنید و انواع چادر و پارچه ی برزنتی را خریداری کنید. با توجه به راهنمای خرید چادر برزنتی می توانید با ویژگی انواع چادر و پارچه مطلع و خرید بهتری داشته باشید.

بخش فروش: 09120634885

قیمت برزنت کانتینری

قیمت برزنت کانتینری , و خرید برزنت کانتینری درجه یکپارچه برزنت دارای خواص و مزایای بسیاز زیادی است. این پارچه کاربرد‌های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • این برزنت ها تمام طول و عرض کانتینر را به طور کامل می‌پوشاند و محتویات داخل ماشین را ایمن نگه می‌دارد.
  • در هوای بارانی مانع از خیس شدن و خرابی بار ماشین می‌شود.

بخش فروش: 09120634885


پارچه برزنت بزرگ

پارچه برزنت بزرگبرزنت به صورت متری یا همان مترمربع به فروش می رسد. قیمت آن نیز بر اساس قیمت روز تعیین می شود. به همین دلیل قبل از خرید آن باید با بخش فروش در تماس باشید. پارچه برزنت بزرگ را می توانید در متراژ زیاد سفارش دهید. معمولا از برزنت با متراژ زیاد برای پوشش تجهیزات، کالا، پوشش تریلی و کامیون و … استفاده می شود.

بخش فروش: 09120634885