چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

قیمت انواع چادر برزنتی

قیمت انواع چادر برزنتی: انواع برزنت شامل برزنت نانو، شمعی، کانتینری و ترانزیتی، برزنت پلی استر و … همگی دارای قیمت های مختلفی هستند. قیمت این محصولات و پارچه برزنت روزانه تغییر می ‌کند و ثبات ندارد. بنابراین باید قبل از خرید، با بخش فروش در تماس باشید و از کاربرد چادر برزنتی باخبر شوید.

بخش فروش: 09120634885

کاربرد چادر برزنت

ویژگی چادر های مسافرتی کمپینگ برزنتی

چادر مسافرتی برای کمپینگ:  کمپینگ باید در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم باشد و دچار آسیب نشود. لایه رویی چادر باید از نفوذ نور خورشید و برف و باران به داخل جلوگیری کند. این چادرها بسیار مقاوم هستند و دچار پوسیدگی نمی شوند. این چادرها با توجه به نوع و برند با قیمت های مختلف به فروش می رسند.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید:

 09192641056 - 09337864205

قیمت چادر مسافرتی 6 نفره

قیمت چادر سواری چند است؟

چادر سواری با توجه به نوع ماشین دارای قیمت های متفاوتی است. به عنوان مثال چادر پراید با چادر 206 تفاوت قیمت دارد. البته این تفاوت قیمت‌های زیاد محسوس نیست و بسته به بزرگی و کوچکی خودرو تعیین می‌شود. جنس چادر نیز در تعیین قیمت چادر خودرو موثر است. فروش این چادرهای سواری با قیمت ارزان از طریق بخش فروشگاه اترس چادر قابل انجام است. چادر خودرو از ماشین در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. نور خورشید به ویژه در تابستان موجب آسیب به رنگ خودرو می‌شود. اترس چادر به عنوان تولیدی چادر ماشین فعالیت دارد. 

بخش فروش: 09120634885

تولیدی چادر خودرو

خرید چادر گروهی و اسکلتی

خرید چادر گروهی و اسکلتی: حتما قبل از خرید باید به ابعاد و جنس چادر دقت کنید. انواع چادر گروهی بزرگ و کوچک تولید می شوند. این چادرها گنجایش‌های مختلفی دارند. با توجه به گنجایش و ظرفیت چادر قیمت آن مشخص می شود. چادر گروهی و اسکلتی یکی از پرطرفدارترین انواع چادر مسافرتی است. برای اطلاع از قیمت چادر گروهی  و نظامی با بخش فروش در تماس باشید.

بخش فروش: 09120634885

چادر عشایری


صندلی تاشو سبک و کم وزن

 صندلی تاشو سبک و کم وزن مناسب برای استفاده در خانه، حیاط منازل، ویلا، سفر و گردشگری، طبیعت گردی، ماهیگیری و ...این نوع محصولات بسیار سبک و قابل جابه جایی هستند. برای اطلاع از قیمت انواع صندلی تاشو مسافرتی با بخش فروش در تماس باشید. 

09120634885

صندلی تاشو سبک