چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

چادر ترانزیتی و چادر برزنتی

شرکت تولیدی بازرگانی اترس گروپ

پارچه ضد آب نازک ارزان

قیمت پارچه برزنت ارزان: یکی از انواع برزنت، پارچه های نازک و سبکی هستند، که مقاومت بسیار بالایی دارند. این پوشش مانند سایر انواع معمولی برزنت، در مقابل نفوذ آب مقاوم هستند. همچنین اشعه نور خورشید را از خود عبور نمی‌دهند. اما نسبت به سایر محصولات برزنتی، نازک تر هستند. در مواقعی که باید پوشش یا کاور سبک باشد، این پارچه کاربرد بیشتری دارد. انواع پارچه برزنت ارزان قیمت را می‌توانید از طریق سایت خریداری کنید. قیمت پارچه برزنت متری را از طریق تماس تلفنی جویا شوید.

بخش فروش: 09120634885

قیمت پارچه برزنت ارزان

پارچه نازک ضد آب از کجا بخرم؟

برزنت ضد اب نازک : برای تهیه برزنت باید از تولیدی خرید کرد. قیمت ارزان، تنوع پارچه، برندهای متنوع و … از ویژگی های خرید از تولیدی است. برزنت نازک یکی از پوشش های پرکاربرد است. امکان خرید آن به صورت اینترنتی نیز برای مشتریان فراهم شده است. بنابراین در هر ساعت از شبانه روز می‌توان پارچه مورد نظر را سفارش داد. قیمت پارچه ضد آب نازک بر اساس قیمت روز تعیین خواهد شد. اما معمولا قیمت مناسب و ارزانی دارد. معمولا از برزنت با ضخامت کم برای تولید لباس استفاده می‌شود. از طریق فروش اینترنتی پارچه برزنتی می‌توانید خرید بهتری داشت.

بخش فروش: 09120634885

پارچه برزنت فلامنت

خرید میز مسافرتی مربع چوبی

میز تاشو مربع: میز تاشو به عنوان یک وسیله‌ی با کیفیت در نظر گرفته می‌شود. معمولا از آن می‌توان در کنار صندلی تاشو استفاده کرد. علاوه بر استفاده در سفر، از آنها می‌توان برای استفاده در زیر چتر سایبان نیز استفاده کرد. این چترها به گونه ای طراحی شده اند که امکان نفوذ آب باران به داخل آنها وجود ندارد. در نتیجه می‌توان از فضای زیر آن استفاده کرد.

بخش فروش: 09120634885

میز تاشو مربع

چادر ماشین سنگین

قیمت چادر کانتینری ماشین سنگین: ماشین سنگین شامل تریلی، خاور و انواع خوردوهایی که در حمل و نقل جاده ای مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌باشد. این چادر همانطور که گفته شد دارای قیمت های متنوعی است. زیرا برند تولید کننده این پارچه با دیگر برندها تفاوت دارد. شما می‌توانید برزنت برای دوخت این پارچه را از طریق سایت خریداری کنید. برزنت ترانزیتی و کانتینری را از طریق پیج نیز می‌توانید خرید کنید. قیمت چادر کانتینری ماشین سنگین با توجه به قیمت روز مشخص می‌شود.

بخش فروش: 09120634885

قیمت چادر کانتینری ماشین سنگین

فروش برزنت ۳ لا ۶ لا نخی

پارچه برزنت نخی: برزنت ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند.به طوریکه کاربردهای مختلفی برای آنها در نظر گرفته می‌شود. در نتیجه سبک، مقاوم و پرفروش است. به همین دلیل کاربردهای بسیار زیادی دارد. برزنت نخی را می‌توانید برای پوشش کالا یا به عنوان پرده ضخیم به کار ببرید. در درب ورودی برخی فضاها مانند مساجد از این نوع پوشش استفاده می‌شود. شاید نوع کاربرد آن در درجه اول بستگی به نظر خریدار دارد. زیرا این پوشش مقاومت بالایی دارد. بنابراین برای مصارف مختلف قابل استفاده است. پارچه برزنت نخی یک پوشش مناسب برای چادر خودرو است.

بخش فروش: 09120634885